من میخوام

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

من میخوام

 

من می خوام از دست عشق سر به بیابون بزارم


من دیگه تحمله نگاه سنگین ندارم


من می خوام تو باشی و من تنها از تو شعر بگم


همه ی غزل هامو با طعم عشق بهت بدم


من می خوام چشمه ی عشق رو زندگیم جاری باشه


من می خوام ساده باشی دروغ تو حرفات نباشه


من می خوام اگه بشه تو رو واسه خودم نخوام


تو رو من هدیه بدم به اشکای نیمه شبام



نظرات شما عزیزان:

هانا
ساعت22:54---23 فروردين 1390
عاليه گل خانم

عاطفه
ساعت20:14---17 فروردين 1390
مرسی دعوت کردی....حتما می یام.
نوشته هات هرچیم باشن واسه من ارزش دارن چون حرفای خودته...خود خودت...پس ارزشش بیشتر...


عاطفه
ساعت19:49---17 فروردين 1390
باران باشد
تو باشی
با یک خیابان بی انتها....
به دنیا می گویم .... خداحافظ !


مهنوش
ساعت19:49---16 فروردين 1390
shoma deletun vase man tang shode?! fek nakonam akhe doro baretoon shologhe!

soad
ساعت8:08---16 فروردين 1390
salam b sukut sar zadam nazar gozashtam goftam u gofti beram unja.afarin hafteye dg maghshato mbinamaaa

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:,ساعت 8:6 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |